آویسای عزیزآویسای عزیز، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

دختر بهاری من

صورتی ... دخترونه

1394/4/13 13:11
نویسنده : مامانی
139 بازدید
اشتراک گذاری

اندر احوالات چهار سالگی

دنیای این روزات کاملا دخترونه دخترونه هست

صورتی صورتی

و من فقط عشق میکنم از دیدن دنیای این روزهات

عاشق لوازم آرایش هستی یه سری لوازم آرایش اسباب بازی داری که زندایی بنده زحمت خریدش رو کشیدن

رژلب و آیینه و سشوار و برس داره که البته با خلاقیت خودت و تقلید از من برای خودت سایه و رژگونه هم درست کردی راضی

(قلم موی آبرنگت رو برداشتی به جای شوت رژگونه و قلم سایه استفاده میکنی )

میشینی جلوی آیینه

سطل لگوهای خونه سازیت رو هم میزاری زیرت و میشینی روش

و مشغول آرایش کردن خودت میشی

اجازه نمیدی موهاتو شونه کنم فقط خودت باید شونه کنی

گاهی وقتا هم من باید بشینم زیر دستت و به قول خودت میخوام خوشگلت کنمزبان

 

عاشق رنگ صورتی هستی

هر چی میخوای بخری اگه رنگ صورتی باشه حتما اونو برمیداری

میگی مامان خوشگلش رو میخوام و این خوشگل یعنی صورتی باشه

یعنی صورتی برای توی یعنی خوشگلمحبت

عشق خاله بازی هستیی شدید

و بدتر از اون اینکه توی بازی خودت باید مدیر باشیخسته

وقتی با هم بازی میکنیم من میشم مطیع و تو دستور میدیبوس

ولی وقتی با بابایی بازی میکنیی سریع بینتون دعوا میشه

باباییت زیر حرف زور تو نمیره خندونکخنده

اینه که خیلی زود بازیتون به هم میخوره

تیرماه 94

پسندها (1)

نظرات (0)